środa, 13 czerwca 2018

Kartki dla nauczycieli / Cards for teachers

Cześć!
Koniec roku szkolnego już niebawem, więc czas pomyśleć o kartkach dla nauczycieli.
Właśnie dwie takie kartki przygotowałam na moją dzisiejszą inspirację.
Do pierwszej podeszłam bardziej humorystycznie, druga jest bardziej elegancka, ale w obydwu użyłam tekturek książek, z zestawu "Szkoła"
Którą opcję wybieracie?
:)

Hello!
The end of the school year is soon, so it's time to think about the cards for teachers.
For my inspiration today I prepared two such cards. 
The first is more humorous and the second is more elegant, but in both I used the chipboards books from the "School" set.
Which option do you choose?
:)  

 Zerknijcie na szczegóły...
Take a look at the details...



Użyłam: / I used:
Szkoła - zestaw wycinanek Ramka "secesja" - owal
Pozdrawiam / Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz