piątek, 19 października 2018

Halloween Tag


Witajcie!
Ostatnio zrobiłam tyle prac ze SnipArtowych produktów, że nie mogłam się zdecydować co pokazać najpierw :) Pomyślałam, że to dobry czas na inspiracje Halloweenowe, więc może zacznijmy od taga. 
Nie robię dużych przestrzennych prac, ale lubię używać produktów mdf  w mniejszych projektów. Swojego taga ozdobiłam "drewienkami" przeznaczonymi do systemu modułowego. Jedynym nie-SnipArtowym elementem jest plastikowy pająk ze sklepu z zabawkami :) 

Hi Guys!
I've made so many projects with SnipArt's products lately, that it was hard to choose which one to show you first :) But I guess now it's the right time to make some Halloween decorations so let's start with the tag.
I don't make big 3D projects, but I like using mdf products in small projects. My tag is decorated with the elements from the modular system. The only element which is not from SnipArt is a plastic spider from a toy shop :)  





Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 






Użyłam/ I used:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz