wtorek, 9 października 2018

Kartka / Card - Tutorial

Witajcie :) 
Dzisiaj jak zawsze u mnie prosty kurs na prostą kartkę. 
Zawsze powtarzam też, że mając fajne tekturki to w projekcie czasem 
niewiele trzeba, tak jest też tym razem. 
Dwie tekturki, papier i trochę kwiatków i kartka gotowa.
Krok po kroku pokazałam Wam jak powstawała moja kartka. 
Na końcu postarzyłam ją nieco woskiem primy, 
bardzo lubię te klimaty i mam nadzieję, że Wam również się podoba :) 
  

Hello :)

Today, as always with me, a simple course for a simple card.
I always say that having cool chipboards 
you don't need much, this is also the case this time.
Two chipboards, paper and some flowers and a card is ready.
Step by step, I showed you how my card was made.
At the end I made a bit of Prima wax with it,
I really like these climates and I hope you like it too :)










Użyłam / I used 

Ramka z koronką #6   Napis "Wszystkiego najlepszego"
Buziaki / Kisses 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz