niedziela, 28 października 2018

Tag with pumpkins

hej, dziś mam dla was halloweenowy projekt, przygotowałam tag na bazie mdf z dyniami. Kolekcja Beauty in the Dark wydała mi się idealna do jego stworzenia. Jak widzicie, wykorzystałam szablon z różami, co pozwoliło mi uzyskać delikatną teksturę. Dodałam także czaszkę z mdf, aby nadać bardziej upiornego klimatu pracy!

hello, today I have a halloween project for you, I've made mdf tag with pumpkins. The beauty in the Dark collection seemed to be perfect to this work. As you can see I used stencil with roses to make a delicate texture, then I added a mdf skull to make it even more spooky!





products used:
dynie warstwowe - 2szt. Beauty in the Dark - ramka z czaszką - MDF Beauty in the Dark - róże - stencil 15x15Tag 17x8,5 - 2szt.

 hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz