poniedziałek, 27 maja 2019

Altered Recipe Box by Anja


Mój projekt na dziś to alterowane pudełko na przepisy.
My project for today is an altered Recipe Box.


Mój syn podsunął mi ten pomysł, gdyż uznał, że moje przepisy powinny być zachowane dla kolejnych pokoleń.
On chciał książkę, ale na wyprzedaży garażowej kupiłam pudełko.

My son came up with the idea, because he thinks my recipes should be saved for next generations.
He wanted a book, but I remembered buying a box at a garagesale ones.
So I took me a while to find it but here it is.


Pierwszym krokiem są maski. Użyłam tej z kolekcji Industrial Factory. Uwielbiam ją i ciągle jej używam w swoich pracach. 

Zdecydowałam się ozdobić tylko górę pudełka. Wybrałam ramkę z kolekcji Wandering Ivy, oraz zawijaski i winogrona z kolekcji Holy Communion oraz kwiaty i pszczółki ze swoich zasobów. 
Użyłam kilku kolorów wosków dla wykończenia. 


First step was to do some stencilling, is that a word?
Probably not, I used a stencil from the Industrial Factory Collection.
Love that one, used that on a lot of boxes.

I decided to only decorate the top op my box.
I took a frame from the Wandering Ivy Collection, a swirl and the grapes from the Holy Communion Collection and a flower and 2 bees from my stash. 
I used several colors of wax to finish.
Chipboard and stencil I used from Snip Art:





Hope I could inspire you,
XXX Anja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz