środa, 29 maja 2019

Ramka dla chłopca / Frame for a boy

Hej!
Za chwilę Dzień Dziecka,
wiec na moją dzisiejszą inspirację dla Snip Art,
 postanowiłam przygotować ramkę dla malutkiego chłopczyka.
Snip Art ma w ofercie sporo dziecięcych tekturek, więc nie sprawiło mi to żadnego problemu.
Zobaczcie, które tekturki wybrałam...
Co powiecie na taką ramkę?
:)

Hey!
Child's Day's coming up,
so on my inspiration for Snip Art today,
 I decided to prepare a frame for a little boy.
Snip Art has a lot of children's chipboards in its offer, so it was no problem for me.
Look which chipboards I chose...
How about such a frame? 
:)







Użyłam: / I used:

Bocian stojący - 2 szt.   dziecięce stópki - linie - zestaw   Zestaw dziecięcych body - 6 szt.   Zestaw girland   "Trochę mamy, trochę taty..."  
Pozdrawiam! / Greetings!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz