wtorek, 18 czerwca 2019

Decorating chipboards with Marta D


Witajcie!
Dzisiaj dzisiaj pokażę Wam jak zrobiłam mojego najnowszego taga i jak dekoruję tekturki farbami z mojej własnej linii. 

Hello!
Today I'm going to show you how I made my newest tag and how to decorate chipboards with my paint Color Glow. 


Zaczynam od sklejenia skrzypiec i pokrycia Taga MDF czarnym gesso
I start from gluing The Violin together and covering the MDF tag with black gesso. 




Color Glow to nasycony kolorem błyszczący pigment. Mieszając go z płynnym medium lub gel medium uzyskacie bogatą metaliczną farbę. Pokryłam nią ramkę i skleiłam dwie razem by uzyskać grubszą bazę.

Color Glow is a colorful pigment with shiny effect. By mixing it with Liquid Medium (or Gel Medium) you will get reach metallic paint. I covered a frame with it. I glued two frames together to make them thicker. 



Pokrywam skrzypce czarnym gesso i gdy wciąż są mokre nakładam pigment miękkim pędzelkiem tu i tam. Następnie przyklejam skrzypce kosteczkami 3d. Jeśli ich nie macie możecie wykorzystać resztki tekturek do warstwowania swoich prac. 

I'm covering the violin with black gesso and when it's still wet I add my pigment with a soft brush here and there. Then I stick them on my tag with 3d foams. If you don't have 3d foams you can use leftovers from the chipboards. 



Czas na dekoracje. Nie użyłam ich zbyt wiele- tylko kilka pasujących kwiatów. Rozpocznijcie swoją kompozycją od największych i stopniowo dodawajcie mniejsze. 

Time for decorating. I didn't use many ornaments this time. Just some matching flowers. Start making your composition with the biggest ones first and add smaller. 



Użyłam/ I used:
  


 Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 

-Marta D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz