piątek, 7 czerwca 2019

Love

Cześć,

dziś ponownie komplet, czyli kartka w pudełku. Tym razem niebieska kolorystyka. Zestaw przygotowany został z okazji ślubu.

Hi,

today its set again - card with a box. This time I chosen a blue color. The set I prepared for wedding day.



Wierzch pudełka udekorowałem używając borderów oraz ramki ozdobionej listkami bluszczu. Dodałem też dwie gałązki bluszczu. Na koniec dołożyłem kilka kropel perełek w płynie.

Top of the box I decorated with chipboard borders and frame with ivy leafs. I added a two brunches of ivy and few drops from liquid pearls.


Główną dekorację kartki stanowi ramka z kolekcji "Baroque Garden" w kształcie serca. Ozdobiłem ją kwiatami. Wewnątrz dodałem napis oraz kilka perełek.

The main decoration on card is a heart shape frame from "Baroque Garden" collection. I decorated them with flowers. I added a "love" word and few pearls inside a frame.




Produkty: / Products:



Pozdrawiam,

Regards,

Dawid


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz