sobota, 4 lipca 2020

Kartka z manekinem / Card with mannequin

Cześć,

dziś przychodzę do Was z prostą kartką. Chciałem pokazać, że czasami nie potrzebujemy mnóstwa dodatków by zrobić coś ładnego na urodziny. Wystarczy papier, kilka tekturek i kwiatków.


Hello,

today I come to you with a simple card. I wanted to show that sometimes we don't need a lot of products to do something nice for a birthday. All you need is paper, a few chipboards and flowers.







Zacząłem od stworzenia bazy z papieru. Papier dodatkowo potuszowałem i narysowałem na nim sztuczne szwy. Każdą z warstw nakleiłem na tekturce by nadać warstwom więcej przestrzeni.


I started by creating a paper base. I additionally distress the paper with ink and drew artificial stitches on it. I glued each layer on cardboard to give the layers more space.







Centralną kompozycję zrobiłem z tekturek pokolorowanych tuszami. Użyłem ramki, manekina i sukienki. Dodałem kwiatki i sizal. Całość ozdobiłem perełkami w płynie.


I made the central composition from chipboards colored with inks. I used a frame, mannequin and dress. I added flowers and sisal. I decorated it with liquid pearls.




Produkty: / Products:


     


Pozdrawiam,


Hugs,


Dawid



1 komentarz: