środa, 23 grudnia 2020

Tryptyk / Triptych

 Cześć,

dziś nieco nieświąteczny post, ponieważ chcę Wam pokazać moją dekorację, która powstała na bazie kwadratów z MDF-u.


Hello,

today it's a bit of a non - Christmas post, because I want to show you my decoration made of MDF squares.



Za bazę posłużyły mi trzy kwadraty z MDF-u tej samej wielkości. Na nich stworzyłem kolaż z papierów i dodałem nieco wzorów z maski. Postanowiłem też spróbować złoceń po raz pierwszy. Całość tła przyciemniłem nieco patyną.


I used three MDF squares of the same size as the base. On them I made a collage of papers and added some patterns from the stencil. I also decided to try gilding for the first time. I darkened the whole background a bit with a patina.




Na tak przygotowanym tle dodałem tekturki, które pomalowałem na ciemny brąż i dodałem nieco złotego wosku. Na nich wylądowały stworzenia z żywicy pokryte czarnym gesso oraz woskiem. Na koniec dodałem nieco słówek.

On the background prepared in this way, I added chipboards, which I painted in a dark bronze and added a little golden wax. On top of them landed creatures of resin covered with black gesso and wax. Finally, I added some words.




Produkty: / Products:









Pozdrawiam,

Regards,

Dawid










1 komentarz:

  1. I curious more interest in some of them hope you will give more information on this topics in your next articles.visit site

    OdpowiedzUsuń