sobota, 19 września 2015

(nie)typowa kobiałka

Cześć :)

Dziś chciałabym pokazać Wam jak krok po kroku ozdabiałam kobiałkę po truskawkach, która stała się teraz organizerem na biurko
Korzystając z ostatnich promieni słońca, zapraszam Was do wspólnego tworzenia na tarasie  :)

Do wykonania czegoś podobnego będzie potrzebować:
- kobiałkę po owocach
- farbę akrylową
- gesso
- klej
- nożyczki
- farby - u mnie są to mgiełki, ale świetnie sprawdzą się również farby wodne
- Dodatki:
                 * tekturki
                 * koronki
                 * metalowe ozdoby
                 * kwiaty
                 * kryształki


Pierwszy krok to pomalowanie całej kobiałki, ja wybrałam kolor biały.

W miejscach w których planuje stworzyć ozdobne kompozycje nakładam gesso, dzięki temu wszystkie dekoracje oraz kolorowe farbki będą lepiej się trzymać.


Czas na budowanie kompozycji! Ja jako jej podstawę wybrałam tekturkę tło - plaster miodu. 


Naklejam ozdoby...



Po naklejeniu wszystkich ozdób zamalowuje moją kompozycję gessem, dzięki temu za moment z łatwością nałożone na nią trwale kolor.


Czas na kolor! Delikatnie, za pomocą pędzelka nakładam w wybranych miejscach kolor.


Dokładam kolejne odcienie niebieskiego i doklejam kwiaty.


Praca skończona, pora zbierać się do domu! :)


A tak prezentuje się gotowa kobiałka:





Wykorzystałam tekturki:
plaster miodu 16x13 1szt.  alfabet wzór2

Miłego weekendu!
Choco

2 komentarze: