wtorek, 2 lipca 2019

Zawieszka

Cześć :) 
Dzisiaj chcę Wam pokazać jak krok po kroku stworzyłam zawieszkę dla mojej córki. Wykorzystałam do tego zawieszkę MDF,  którą pomalowałam gessem oraz  jeden z moich ulubionych napisów również z MDF- u. Do stworzenia tej fakturki na zawieszce wykorzystałam śnieg, a ten delikatny kolor, lub takie jakby zabrudzenia powstały po zastosowaniu Mica Powder. Pod zdjęciem znajndują się warstwy papieru i koronki.


Hey :) 

Today I want to show you how did I create a pendant for my daughter. I used a MDF pendant, which I painted with gesso and one of my favorite subtitles, also from MDF. To create this texture I used snow paste on this tag, and this delicate color which looks distressed, was created by applying Mica Powder. Under the picture there are layers of paper and lace.














Użyłam / I Used 

Vintage Boutique - wieszak z tagiem ornamentowym - MDF   beautiful - MDF

Buziaki / Kisses 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz