piątek, 16 sierpnia 2019

Kartka z sercem / A card with heart

Cześć,

na dziś przygotowałem kartkę, której głównym elementem jest serce z konwaliami. Tworzyło mi się ją tak przyjemnie, że nawet nie wiem kiedy była gotowa.

Hi,

for today I've made a card, which te main element is a heart with lily of the valley. I created it so nicely that I don't even know when it was ready.



Wybrałem bazę kartki w kształcie taga i różową kolorystykę. Kolejne warstwy tworzą papiery, patyczki, sizal i tekturki - bordery.

I chose the card base in the tag shape and the pink colors. The next layers are made of paper, sticks, sisal and chipboards - borders.





Główną kompozycję zrobiłem z tekturek, które zostawiłem niepokolorowane oraz z dwuwarstwowego serca. Jego dolną część pokolorowałem na biało, a górną na różowo. Różowy element pokryłem dodatkowo glossy accents. Wewnątrz serca dodałem biały napis "love" oraz kilka perełek w płynie.

I made the main composition with chipboards, which I left uncolored and with a two-layered heart. I colored the lower part in white and the upper in pink. I covered the pink element with glossy accents. Inside the heart I added a white inscription "love" and a few liquid pearls.








Użyłem: / I used:




Uściski,

Hugs,

Dawid








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz