czwartek, 29 sierpnia 2019

Pond tag by Sandra


Witajcie!
Dzisiaj dzielę się moją pracą inspirowaną stawem. Uwielbiam tworzyć mały świat na moich pracach. Powarstwowałam papiery by stworzyć efekt stawu, który będzie pasował do wybranych tekturek. Niebieskie niebo stworzyłam tuszem.
Następnie wykończyłam pracę tekturkami. Dodałam troszkę chlapań tuszek i ozdób.

Zobaczmy....

Hi gang!!

Today I share my creation about pond. I love to create a little world on my project.
I put some layers of papers to create a green/brown pond in order to use some specific chipboards. I made blue sky with some ink pad.
And, then, I placed my chipboard to finish my little word. 
I added some ink drops and embellishments.

let's see :









the snipart products a used:






thanks a lot
see you soon

san xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz