czwartek, 31 października 2019

Two Halloween Hexagons by Marta Dębicka


Witajcie!
Czy widzieliście już najnowszą SnipArtową kolekcję chemiczną? Chemia zawsze była moim najbardziej znienawidzonym przedmiotem szkolnym, ale pomyślałam, że tekturki można świetnie wykorzystać na Halloween. 
Bardzo lubię nową trójwymiarową bazę hexagon. Jest dostępna w dwóch rozmiarach. Ja z racji swojego upodobania do małych form, wybrałam mniejszą :) 

Hello! 
Have you seen one of the newest SnipArt's chemical collection. Chemistry was my must-hated school subject, but I thought the collection would be great for Halloween. 
I love new hexagon 3d base. They are in two sizes. I chose the small one, because I like making mini projects :)  



W swoim drugim projekcie także wykorzystałam hexagonka jako bazę. Połączyłam go ze starszymi tekturkami. Głównie z kolekcji Beauty in the Dark. 

In my second project I also used the hexagon as a base. I mixed it with older chipboards from Beauty in the Dark collection. 



Użyłam/I used:


  



Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 

-Marta D.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz