czwartek, 14 listopada 2019

Cover of an album for a gentleman


Witajcie wszyscy!

Tym razem chciałabym Wam pokazać mixed mediową okładkę albumu w stylu steampunk dla mężczyzny. Do jej wykonania użyłam niezwykłych MDFów z mojej ulubionej kolekcji Industrial Factory.
Na początku nałożyłam szpachelką gdzieniegdzie farbę akrylową w odcieniu złota i podstemplowałam te miejsca. Po wysuszeniu ozdobiłam je papierowymi elementami i ozdobami jak MDFy, sznureczek i samoprzylepne kamyczki. 

Na koniec kilka kropli złotej farby akrylowej. 


Welcome everyone!

This time I would like to show you a mixed media cover of an album for a gentleman in steampunk style. For this album I chose clearly the amazing SnipArt MDF chipboards from one of my favourite collections Industrial Factory.
At first I applied randomly acrylic paint in gold with a palette knife on the cover of my album and stamped on this area with the background stamp. After drying I decorated it by layering of various paper embellishments and elements, MDF, twine and adhesive stones.
At the end I added a few drops of gold acrylic paint.






Życzę Wam cudownie twórczego czasu!
Have an amazing creative time!



I used:

 http://snipart.pl/industrial-factory-rury-i-zawory-mdf-p-1010.html


Pozdrawiam / Greet

http://makaart14.blogspot.co.at/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz