niedziela, 10 listopada 2019

Mixed Media Octagon panel by Phoebe Tonosaki


Hello ! today is my turn for DT Inspiration for Snip Art.
I made a octagon panel with autumn cool colors !

Witajcie!
Dzisiaj moja kolej by zainspirować Was w SnipArcie
Zrobiłam ośmiokątny panel w fajnych, jesiennych kolorach. 



I used a XXL size Mandalas
and then layered it up with various different chipboard
from Snip Art.
At the center, I added some frames and then 
decorated with flowers, feather and berries.

Użyłam mandali XXL i powarstwowałam ją różnymi tekturkami SnipArt.
W środku dodałam trochę ramek, które ozdobiłam kwiatami, piórkami i jagódkami. 



I have colored it with dark purple, bright yellow and black 
Pokolorowałam ją na ciemny fiolet, jasny żółty i czarny. 


Please click photos to see the chipboard







I love this simple design perfect for Nov!
hope you like it too !

Uwielbiam ten prosty listopadowy projekt, mam nadzieję, że Wam też się podoba! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz