piątek, 8 listopada 2019

Kartka / A Card

Witajcie,

na moim biurku kolejna kartka. Ten rok jest rokiem, gdy kartki są najczęściej tworzoną przeze mnie formą. W tym projekcie wybrałem bardzo delikatną kolorystykę i mnóstwo tekturek. 


Welcome, 
another card  on my desk. This year is a year when cards are the most common form I create. In this project I chose very delicate colors and a lot of chipboards.



Kartka powstała na bazie DL (mój ulubiony format). Warstwy stworzył dodatkowy prostokąt i dwa koła wycięte z papieru. Pozostałe elementy to tekturkowe serwetki oraz strzałki i kryształki.

The card I've made on DL base (my favorite format). Layers created an additional rectangle and two circles cut from paper. Other elements are chipboards rosette, arrows and crystals.


Główną dekorację stanowią kwiaty zrobione z foamiranu z dodatkiem sizalu, papierowych listków i sznurka. Na rozetce dodałem napis "Moc życzeń".

The main decoration are flowers made of foamiran with the addition of sisal, paper leaves and string. I added the inscription "Moc życzeń" (The power of wishes) on the rosette.





Wnętrze kartki wykleiłem papierem i ozdobiłem dwoma dekorami. To drobne elementy, które sprawiają, że środek kartki wygląda dużo ładniej.

I glued the inside of the card with paper and decorated it with two chipboard decors. These are small elements that make the inside of the card look much nicer.

Użyłem: / I used:






Uściski,

Hugs,


Dawid







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz