czwartek, 23 stycznia 2020

Nietypowe walentynki / Unusual Valentine's cards

Cześć wszystkim! Witam się z Wami w moim pierwszym poście dla SnipArtu. Bardzo się ciesze, że przez najbliższy rok będę miała okazję Was tutaj inspirować i już nie mogę się doczekać, żeby pokazać Wam moje pierwsze prace!

Hi guys!  I am so excited to be here today with my first projects for Snip Art. It is a great pleasure to be able to be a part of this fantastic team!  I totally can't wait to show you my first projects, so let's start!

Właściwie to te kartki miały nigdy nie powstać. Właściwie, to siadałam do biurka z myślą, że stworzę layout, a pomysł na te kartki wpadł do mojej głowy całkowicie niespodziewanie. Tworzycie walentynki? Bo ja nie. W sumie to mam ambiwalentny stosunek do tego święta - wiecie, każdy powód jest moim zdaniem dobry, by być dla siebie miłym, świętować małe szczęścia i powiedzieć tej najdroższej sercu osobie, że się ją kocha bardziej niż kruszonkę na cieście. Ale kartki walentynkowe nigdy mnie nie interesowały, wydawały mi się przesłodzone i kiczowate. 

Actually, I never intended to create these cards. Actually I sat at my desk thinking that I would create a layout, and the idea for these cards apeared in my head  unexpectedly. Do you create Valentine's cards? I don't. I have ambivalent attitude to Valentine's Day - you know, in my opinion every little reason is good to be nice to each other, celebrate little moments and tell someone the most important for our heart that we love him/her  more than the crumble cake on the cupcake. But typical Valentine's cards have never interested me, I’ve always found them too sweet and somehow fake.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo nietypowe kartki walentynkowe z wykorzystaniem dwóch najnowszych kolekcji Mad Scientist oraz Reach for the stars. Jak Wam się podoba takie podejście do tematu? 

Today I would like to show you very unusual Valentine's cards with using two of the latest Snip Art collections - Mad Scientist and Reach for the stars. What do you think about it? 

Pierwsza kartka:

First card:







  Oraz Druga:

And the second one:







Mam dla Was również video tutorial z tworzenia pierwszej kartki:

I have also a video tutorial with a process of creating the first card for you:



Tutaj możecie zobaczyć, których tekturek użyłam. Jeśli klikniecie na zdjęcie, przeniesie Was ono do sklepu.

 These are the Snip Art chipboard I have used.
Please click the photo to see the product !

  

 

Miłego dnia!

Have a nice day!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz