wtorek, 21 stycznia 2020

Z miłości do futrzakòw ♥️/ For the love of kittens

Cześć
Witam się z Wami pierwszą moją inspiracją dla Snip Art.
 Jestem strasznie podekscytowana i szczęśliwa, że mogę tu być i tworzyć z tak wspaniały produktów i w tak wspaniałym zespole.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam pracę z tekturką, która złapała mnie za serducho. Jeśli mnie znacie i śledzicie mnie w mediach społecznościowych wiecie, że kocham kociaki. Kolekcja Meow Ruless oddaje w zupełności to co mówi moje serduszko. 
Tekturki są zaprojektowane jak na moje osobiste życzenie. 

Hi
Hello to you. It's time for my first inspiration for Snip Art.
I am super excited and happy to be here and create with such wonderful products and in such a great team.
Today I would like to show you the work with chipboard, which grabbed my heart. If you know me and follow me on social media, you know that I love kittens. The Meow Rules collection fully reflects what my heart says.
Chipboards are designed as per my personal request.





Mam nadzieję ,że moja kocia kartka przypadła Wam do gustu jak i cudowne tekturki. 

Pozdrawiam serdecznie Pati 

I hope you like my cat's card and wonderful cardboard.

Best wishes Pati





do wykonania pracy użyłam :


I used to do the job:

 meow rules  meow rules


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz