niedziela, 19 stycznia 2020

Kartka z motylami / A card with butterflies

Cześć wszystkim,

cieszę się, że mogę projektować dla Was przez kolejny rok. Dziś przychodzę do Was z kartką, na której przysiadły motyle. Jak zwykle wybrałem swój ulubiony format kartki DL.


Hello everybody,

I am glad that I can design for you for the next year. Today I come to you with a card on which butterflies sat down. As usual, I chose my favorite DL card format.



Postanowiłem zrobić nieco warstw papieru poprzetykanych starym papierem i tekturkami. Bardzo lubię naturalną barwę tekturek, więc rzadko dodaję im koloru.

I decided to make some layers of paper interwoven with old paper and chipboards. I really like the natural color of chipboards, so I rarely add color to them.




Kompozycja na kartce powstała z białych kwiatów, do których dołożyłem listki, w których się ostatnio zakochałem. Stanowią one świetne uzupełnienie kwiatowych kompozycji i nadają im charakteru.
Sama kompozycja umiejscowiona została na pięknej ażurowej rozetce.

The composition on the card was made of white flowers, to which I added leaves, in which I recently fell in love. They are a great complement to floral compositions and give them character. 
The composition itself was placed on a beautiful openwork rosette.




Napis pokryłem czarnym tuszem SPLASH! by był dobrze widoczny. Dodałem dwa motylki i kilka perełek w płynie.

I covered the inscription with  black SPLASH! ink to be clearly visible. I added two butterflies and a few liquid pearls.




Produkty: / Products:


Pozdrawiam serdecznie,

Best wishes,

Dawid


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz