czwartek, 20 lutego 2020

Alterowana paleta / Altered palette

Witajcie,

ostatnio brakowało mi nieco czerni, więc na dziś przygotowałem kompozycję na nieużywanej palecie malarskiej całą czarną z woskowym wykończeniem.

Hello,

recently, I missed a bit of black, so for today I prepared a composition on an unused painting palette all black with a wax finish.




Zacząłem od pomalowania palety czarnym gesso i dodania wzorów z kilku masek. Na tak przygotowaną powierzchnię przykleiłem pierwsze elementy tekturkowe. Są to głównie motyle.
Przyklejone elementy pomalowałem czarnym gessem.

I started by painting a black gesso palette and adding patterns from several stencils. I glued the first chipboard elements to the prepared surface. They are mainly butterflies.
I painted the sticky elements with a black gesso.



Kolejną warstwę zbudowałem na bazie taga z mdf-u. Dokleiłem do niego kilka tekturek, a na wierzch dodałem trzy stare pędzelki. Pędzelki owinąłem dodatkowo drutem, by dodać nieco faktury. Na pędzelkach umieściłem wyraz "inspire".

I built the next layer based on an MDF tag. I added some chipboard to it and added three old brushes on top. I also wrapped the brushes with wire to add some texture. I put the word "inspire" on the brushes.




Dodałem też nieco różnych "wypełniaczy", czyli kamyków i mikrokulek. Chciałem by dodały całej kompozycji nieco charakteru. Całość pomalowałem ponownie czarnym gessem trzykrotnie tak by dokładnie pokryć wszystkie elementy.

I also added some different "fillers", i.e. small rocks and microspheres. I wanted them to add some character to the whole composition. The whole was painted again with a black gesso three times to cover all elements thoroughly.




Zostało mi tylko wydobyć głębie z całości. W tym celu użyłem wosków, które powstały poprzez wymieszanie bezbarwnego wosku z farbami Color Glow. Dzięki kolorowemu wykończeniu uwidoczniły się wszystkie detale projektu.

All I have to do is get the depth out of it. For this purpose, I used waxes that were created by mixing colorless wax with Color Glow paints. Thanks to the colorful finish, all details of the project became visible.




Użyłem: / I used:











Pozdrawiam,

Regards,


Dawid






2 komentarze: