środa, 19 lutego 2020

Mixed Media Steampunk Box by Phoebe Tonosaki



Witajcie!
Tu Phoebe i to moja kolej by Was zainspirować. Stworzyłam steampunkowe pudełko przy użyciu bardzo popularnych produktów. 

hello ! 
today is Phoebe's turn for my inspiration project for you
I created a steampunk box using our very popular products !


Chciałam stworzyć ciemny i wyrazisty projekt z mojego stempunkowego pudełka więc postawiłam na ciemniejsze kolory. 


I wanted to create the dark and strong image of
a steampunk storage box,
so I used a bit darker colors.


A oto produkty, których użyłam:
These are the Snip art products I have used :





Skleiłam kilka takich samych produktów razem, co dało przestrzenność i wysokość całej kompozycji. Pozwoliłam też by shaker box pokrył spory obszar pomiędzy papierem a centralną kompozycją. 

To pozwoliło uzyskać ciężki, steampunkowy wygląd. Ukryłam dużo mgiełek Lindy's w metalicznych odcieniach. 

I have glued several of these same products together,
to give height and dimension for the whole image.
And also let the shaker box cover bear a lot distance
between the base paper of the focal point.


to help create the heavy steampunk look here
I used a lot of colors fm Lindy's Gang 
as the metallic colors.
Lindy's Gangのスプレーでメタリックの感じを
精一杯出しましたよ!








Thank you for reading.
I hope you like this project
and I strongly recommend you the products here in 
this project <3





PS: mam też drugą pracę, która jest bliźniaczką mojego pudełka. Pokażę je na moim własnym profilu później. Użyłam mnóstwa SnipArtowych produktów dla lustrzanego efektu pudełka metalicznego 

PS
I will have another project 
which is a TWIN of this steampunk box
in my own account later. 
I have used multiple Snip Art products
to mirror the effect of this steampunk box
Please stay tuned !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz