wtorek, 31 marca 2020

Mixed Media Oval Frame Tutorial by Phoebe Tonosaki



 Hello!
Today I will show you a easy tutorial 
to make an oval frame with 
Snip Art 's beautiful chipboard.

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was prosty kurs jak wykonać owalną ramką z pięknymi produktami SnipArt.


I have a ceramic round shaped plate I dont use anymore
It is steady and heavy weight,
perfect for the base of my frame.
these are the chipboard i am gonna use.

Przygotowałam ceramiczny, okrągły talerzyk, którego już nie będę używała. Jest gotowy, ciężki i idealny jako baza mojej ramki.
A oto tekturki, które zamierzam wykorzystać.



Następnie zaczęłam je warstwować na talerzu umieszczając kilka shakerowych ramek na bazie by dodać trochę przestrzenności. Odcięłam motylki by były centralnym elementem.

then I started layering them up on the plate
I put the several shaker box frames
on the base of the plate to add up the dimension.
and cut down the butterflies to be in the centre.





Potem dodałam tekstury i gesso na całą powierzchnię. Zaczęłam od sprayów Lindy's.

after that, we added texture and gesso the whole surface
I started with using Lindy's gang spray for colors



Chciałabym stworzyć radosny i odświeżający wiosenny projekt, więc postawiłam na jasne kolory: odcienie czerwonego, pomarańczowego i żółtego.
Następnie cienka warstwa fioletowego z mnóstwem blasku. Na wierzchu dodałam puder do embossingu by stworzyć więcej tekstur i kolorów.

I want to create the happy and refreshing image of Spring,
so I used bright color tones as in red, orange and yellow.
then a thin coat of purple with a lot of shimmer 
on the top, I added embossing powder to create 
more texture with colors.


Po skończeniu dodałam kolory na całą powierzchnię oraz elementy takie jak mikro kulki, cekiny, kwiaty i więcej szczegółów.

After finished adding colors to the whole piece,
I added elements like micro beads,
sequins, thread and flowers for more details.




Oto tekturki, których użyłam:
These are the chipboard I have used here :





  

Jeżeli coś jest niejasne, nie krępujcie się napisać do mnie
If you have any inquires, please don't hesitate to contact me !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz