poniedziałek, 23 marca 2020

Twinkle twinkle little star




Hej! 
Kiedyś prace dziecięce raczej omijałam szerokim łukiem albo robiłam bardzo sporadycznie, mimo, że zawsze bardzo je lubiłam. Powód był prosty - nie miałam dla kogo ich robić ;) Teraz za to mogę nadrobić wszelkie zaległości. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać blejtram w kształcie gwiazdy, na którym przygotowałam layout ze zdjęciem mojego bratanka. Niestety nie mogę Wam pokazać jakim jest słodziakiem, ale musicie uwierzyć mi na słowo! Motyw gwiazdy jest jednym z moich ulubionych w dziecięcych pracach i bardzo często go przemycam, tym razem zarówno w postaci bazy, papierów i dodatków, ale również tekturek.

W Snip Arcie znajdziecie kilka różnych zestawów gwiazdek - pełne, ażurowe, tło i drobniejsze gwiazdki, konstelacje. Możecie używać ich osobno w swoich pracach, ale również fajne efekty można uzyskać łącząc je ze sobą, jak ja to zrobiłam. Do całości dodałam również pasujący tytuł dla mojej pracy.

A Wy co ostatnio stworzyliście?

Hi!
I used to create children's projects very rarely, although I always liked them very much. The reason was simple - I didn't have anyone to do them for ;) Now I can catch up on it. Today I would like to show you a canvas in the star shape on which I prepared a layout with a photo of my nephew. Unfortunately, I can't show you how cute he is, but you have to take my word for it! The star motif is one of my favorites in children's works and I often smuggle it in. This time both in the shape of a base, but also in the paper texture and in chipboards.

In Snip Art store you will find several different sets of stars - full, openwork, background and smaller stars - constellations. You can use them separately in your works, but also cool effects can be obtained by combining them together, as I did. I also added a matching title to my work.

 And what have you recently created?







To już wszystko na dzisiaj. Trzymajcie się, dbajcie o siebie i jeśli to możliwe zostańcie w domu i scrapujcie!

Pozdrawiam Was ciepło :)

Ok, so that's all for today. Take care by yourself and if it is possible, stay at home and scrapbook on.

  

  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz