środa, 3 czerwca 2020

bugs ATC by Sandra Bernard


Witajcie!
Dawno się nie widzieliśmy :)
Potrzebowałam chwili przerwy, ale już jestem...

Stworzyłam 3 karty ATC, są w temacie owadów.
Pomalowałam niektóre z nich tuszem a inne błyszczącym pigmentem w proszku by uzyskać ten efekt
Nadałam też trochę tekstur by moje tekturki były widoczne.

Oto zdjęcia. Mam nadzieję, że Wam się podobają:

Pomalowałam

HI gang!! long time no see ;-)
I just needed a break, but I'm back now...

I made 3 ATC for you today... tags about bugs.

I painted with some ink and shiny watercolor powder my chipboards to get this effect.
I used some textures to make my chipboards in evidence.

here's some pictures, hope you like them :











chipboards I used 






thanks and see you soon xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz