czwartek, 18 czerwca 2020

Choose to shine

Cześć,

ostatnio tagi mnie nieco "opętały". Zatem dziś też mam dla Was taga, ale w nieco większym rozmiarze.

Hello,

recently tags are my favourite form. So today I also have a tag for you, but in a slightly larger size.


Tło stworzyłem używając kilku kawałków tekturek, w tym resztek pozostałych z innego projektu. Dodałem kilka lin z najnowszej kolekcji, a na to kompas i motyla. Całość pomalowana białym gessem i wykończona odrobiną koloru. Jednak nie będę się rozpisywał, ponieważ proces powstania zobaczycie w video.

I created the background using several pieces of chipboards, including leftovers from another project. I added a few ropes from the latest collection, and a compass and butterfly. The whole is painted with a white gesso and finished with a touch of color. However, I will not write because you will see the process of creation in the video.










Zapraszam do obejrzenia filmu. :)

I invite you to watch the movie




Produkty: / Products:







Pozdrawiam,

Regards,


Dawid



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz