poniedziałek, 14 września 2020

Winter is coming!

 Hej Kochani! Z tej strony Karolina. Słuchajcie, musimy spojrzeć prawdzie w oczy. Mamy połowę września, a to oznacza, że nadchodzi zima i święta. Zanim to nastąpi czeka nas jeszcze, co prawda moja ulubiona pora roku, czyli jesień, jesienne spacery, zbieranie grzybów itd., ale mimo wszystko ja w tym roku postanowiłam już jakiś czas temu rozpocząć świąteczny sezon, bo mam ogromną nadzieję, że tym razem uda mi się wyrobić chociaż z połową zaplanowanych projektów. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą świąteczną kartką w tym roku.


Hi guys! Karolina's here!  Ok, we gotta face the truth. It's mid-September, which means winter and Christmas are coming. Before this happens, we still waiting for my favorite season of the year, i.e. fall, autumn walks, mushroom picking, etc., but nevertheless this year I decided to start the Christmas season some time ago, because I really hope that this time  I'll make at least a half of the planned projects. That is why today I come to you with my first Christmas card this year.







Użyłam: / I used:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz