wtorek, 22 grudnia 2015

Bileciki do prezentów - tutorial.

Witajcie wieczorową porą. :)
Z pewnością pomiędzy sprzątaniem, gotowaniem, pieczeniem i lukrowaniem pierników
znajdziecie chwilę, aby spakować prezenty dla najbliższych.
Chciałam Wam dzisiaj pokazać jak krok po kroku stworzyć bardzo proste bileciki do prezentów.

POTRZEBUJEMY:
biały papier wizytowkowy
resztki papierów scrapowych
SnipArtowe tekturki
 trymer (lub linijka i nożyk)
nożyczki
klej
dziurkacz biurowy
perełki lub kryształki
stemple alfabet i tusz (opcjonalnie)



KROK 1.
Bazy naszych bilecików to prostokąty z papieru wizytowkowego.
Moje mają wymiar 8 x 4,5 cm. 


KROK 2.
 Z jednej strony ścinamy symetrycznie rogi.
Po odcięciu pierwszego najlepiej przyłożyć go lustrzanie do drugiego rogu.
Dzięki temu będzie równo.
Następnie wszystkie bileciki można docinać wg. tego pierwszego.



KROK 3.
Na odwrocie stemplujemy lub piszemy ręcznie dla kogo ma być prezent.


KROK 4.
 Przygotowujemy sobie papiery scrapowe.
Moje są pół centymetra krótsze z każdej strony niż baza
(mają 7,5 x 4 cm).


KROK 5.
Również ścinamy rogi i przyklejamy do bazy.




KROK 6.
Za pomocą zwykłego dziurkacza biurowego robimy dziurki. 


KROK 7.
Przyklejamy SnipArtowe śnieżynki. 


KROK 8.
A na śnieżynki półperełki lub kryształki. 



KROK 9.
Gotowe!
Teraz wystarczy zawiązać sznurek i dołączyć do prezentów.
A tak prezentuje się moja tegoroczna bilecikowa rodzinka. :) 



WYKORZYSTAŁAM
http://snipart.pl/zestaw-sniezynek-p-145.htmlhttp://snipart.pl/sniezynki-1-2szt-p-567.htmlhttp://snipart.pl/sniezynki-2-2szt-p-568.html

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz