wtorek, 1 grudnia 2015

Folijkowy kursik :)

Hej wszystkim :) 
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dawać prezenty w oryginalnych opakowaniach :) 
To co Wam dzisiaj pokażę zwykle wykorzystywałam jako opakowania na pierniczki, ale podczas tworzenia wpadłam na pomysł, że może to mieć jeszcze jedno zastosowanie : ) 
Wiecie jak to jest, gdy dajecie komuś w prezencie od Mikołaja pieniążki i nie do końca wiecie jak to zapakować? Dorzucić słodycze i pomarańcze? A może by tak skorzystać z takiego pomysłu... 

Spójrzcie sami:) 

Na początek wybieram sobie papierki które mnie interesują :) 


Oraz tekturki :) 


Wycinam dwa kwadraty - rozmiar dopasowuje do folijek jakich zamierzam użyć. Jako że ja wzięłam folijki przeznaczone do kartek o formacie A6 - mój kwadrat był ok. 11x11 :) 


Zginamy je na pół: 


Następnie już razem z folijką zszywamy :) Dlatego musimy pamiętać, że w folijce już powinna znajdować się nasza koperta, pierniczki, cukierki, czy cokolwiek chcecie żeby w niej się znalazło :) 


Po zszyciu wygląda to tak: 


Zabieramy się z przygotowanie naszych tekturek :) W zależności od efektu jaki chcecie uzyskać dobierzcie sobie sposób ich kolorowania :) Możemy też użyć tekturek naturalnych, ja jednak postawiłam na embossing :) 


Wybrałam fioletowo - złoty i różowy kolor pudru i przezroczysty tusz do embossingu :) Tuszuję swoje tekturki a następnie posypuje je pudrem i nagrzewam nagrzewnicą - o czym tylko wspominam, gdyż znajdziecie u nas na blogu całe kursiki odnośnie embossowania, tuszowania czy kolorowania tekturek :) 


Efekt jest taki: 


Zamarzyła mi się jeszcze zielona cudna choineczka: 


Okej, zembossowane! Teraz przykładamy nasze tekturki do folijek i patrzymy gdzie je chcemy umiejscowić :) oczywiście jeśli wybieracie wersje do pierniczków pewnie wygodniej będzie użyć mniejszych tekturek i ozdób na naszej folijce, ja wybrałam takie delikatne. Jeśli już podoba Wam się miejsce w którym leżą - przyklejamy! :) 


Aby ozdobić górną część mojej folijki użyłam pasków papieru o szerokości ok. 4 i długości ok. 13 cm. Końce złożyłam w harmonijkę, tak by odstawały :) 


I teraz dopasowujemy dodatki :) Uznałam że serduszka z napisem With love będą idealne, bo w końcu to prezenty robione z miłością :) 


W drugim wypadku - tak wygląda to przed ozdobieniem: 


A teraz po, tutaj uznałam że naturalne serduszko sprawdzi się równie dobrze: 


A teraz przed nami efekt końcowy - dwie folijki na koperty, które włożone pod choinkę z pewnością będą się prezentować lepiej, niż sama koperta :) Do tego, dzięki temu że są przezroczyste, wystarczy na dole koperty napisać, dla kogo jest nasz prezent i już nic więcej nie musimy robić :) 





Bałwanek "doodles" - 1szt.     Choinka "doodles" - DUŻA - 1szt.

Mam nadzieję, że kursik Wam się spodobał :) 

Pozdrawiam serdecznie :) 

DT SNIPART

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz