środa, 9 grudnia 2015

Śnieżny świecznik

Jak Wasze przygotowania do świąt?
Ja pomału przygotowuje mój dom do tego magicznego, grudniowego okresu i staram się co chwilę dokładać jakieś małe, pełne uroku detale.
Dziś chciałabym pokazać Wam jak powstawał ozdobny świecznik. Sposób na taką ozdobę poznałam w czasach przedszkolnych, uważam jednak, że efekt jest tak urokliwy, że z powodzeniem wykorzystuje ten trik do dziś :)
Do jego wykonania ośnieżonego świecznika potrzebujemy:


Szklany słoik mam po nutelli :)
Pierwszym krokiem jest pokrycie słoika klejem, delikatną warstwę nakładam za pomocą pędzelka, równie dobrze sprawdzi się tu gąbeczka.


Słoik pokryty klejem posypuje kryształkami cukru.


Pozostawcie słoik do wyschnięcia, jeżeli jesteście niecierpliwi możecie użyć nagrzewnicy.
Naklejam ozdoby - u mnie jest to sznurek, tekturka śnieżynka i mała gwiazdeczka.



Teraz wystarczy wsadzić do środka małą świeczkę.


Wykorzystałam:
Śnieżynki #1 - 2szt.
Choco

3 komentarze: