wtorek, 21 sierpnia 2018

Srebrna zawieszka- Create/ Silver tag- Create

Cześć:)

Dzisiaj czas na tutorial. I będzie zdecydowanie na srebrno:) Przygotowałam dla was zawieszkę, nietypową bo bardziej do zawieszenia na ścianie niż do przywiązania do prezentu. I oczywiście wytłumaczę wam krok po kroku jak ją zrobić. Jest to prosty w wykonaniu projekt, mało czasochłonny i elegancki w swojej prostocie. Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie:)

Hi:)

Today it's time for tutorial. And it's gonna be all in silver. I have prepared for you a tag, little atypical as it serves more to hang it on the wall than to add it to the gift. I am gonna show you step-by-step how to make it. It's a fairly simple project, takes almost no time at all and to me it's very elegant in it's simplicity.

Jako bazę do mojej zawieszki użyłam MDF tag. Bardzo je lubię, bo są nie do zdarcia- mocne, solidne, stanowią świetną bazę na projekty. Na tę właśnie bazę dodałam szablon w kształcie strzałek z pastą modelującą. I tag i szablon to oczywiście produkty pochodzące od Snip-Art.

For the base of my project I used tag MDF from Snip-Art. I love these MDF as they are almost unbreakable- strong, solid, they are excellent base for the projects. To that base I added chevron stencil and modeling paste. The tag base and stencils are both products from Snip-Art.






 Kolejnym krokiem było dodanie tła, do którego wykorzystałam dużą tekturkę w formie poprzecinanych linii (jedna z moich ulubionych tekturek!) Przykleiłam ją za pomocą matowego żelu 3D.

Next step was adding more to the background with this gorgeous background chipboard in form of criss-crossing lines (one of my favourite chipboards!). All the chipboards and MDF were adhered to the page with 3D mat gel.



Oczywiście sama tekturka w tle nie wystarczy, więc do projektu dodałam kolejne części mdf- tym razem rury i trybiki. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię pracować z takimim właśnie elementami, a do tego przyznam szczerze że MDF nadaje się doskonale do wielowarstwowych prac.

Of course just the chipboards in the background is not going to be enough, so I added more MDF to the project- this time pipes and cogs. I am wondering if you like as much as I do to work with this type of materials and shapes. I do and on top of that I can tell you honestly that MDF it's  a very good material to work on big projects.



Po wyschnięciu kleju całość pokryłam czarnym gesso. Użyłam w miarę małego pędzelka, żeby dotrzeć do wszystkich zakamarków i nie zostawić żadnej części bez czarnego pokrycia. 

After drying it all I covered the entire tag with black gesso. To do that I used quite small brush to reach all the crevices.




Kolejnym krokiem było pokrycie całości srebrnym woskiem- tutaj pracowałam dwoma pędzlami- najpierw grubym, by nadać srebry połysk na całym projekcie, a potem cienkim by pokryć drobne elementy.

Another step was to add silver wax- here I was working with two different brushes- firstly with a big one to add colour to the whole project, than with a smaller one to, again, cover all the small, hidden parts.



Ostatnim krokiem było doczepienie do zawieszki żarówki wokół której okręciłam drut, przeciągając go lekkim zygzakiem przez jej większą część  i przewlekając przez górny otwór. W ten sposób zrobiłam lekki, druciana trójkącik do umocowania na ścianie.
Łatwy projekt? Łatwy! Ale czasami fajnie jest stworzyć coś prostszego. A jeśli ma się do tego odpowiednie, śliczne tekturki i szablony, wystarczy jedna farbka lub jeden wosk i praca gotowa! 

The last step was adding the bulb to the project. I coiled around it a piece of dark wire, than zigzagged it around the tag and through the hole on the top, leaving. small hook to be able to hang it later on the wall.

Easy project? Easy! But sometimes we can take a lot of joy out of creating something quick. And if we have all of these beautiful stencils, chipboards and MDF, all we need in addition is a tiny bit of paint or wax to have a beautiful project in no time at all!




















Produkty Snip-Art użyte w tym projekcie/ Snip-Art products used in this project:








My video tutorial:

https://youtu.be/IMCoQvXxJtg


Do zobaczenia wkrótce i miłej zabawy z tekturkami i szablonami!

See you soon and happy playing with chipboards and stencils:)

Asia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz