poniedziałek, 20 sierpnia 2018

W środku lata


W ślubnych pracach zdecydowany prym wiodą kolory biały i beżowy. Tym razem pozwoliłam sobie dołożyć do nich róż i zieleń. Środek lata rządzi się swoimi prawami. Bardzo podoba mi się takie soczyste połączenie. Użyłam tu tekturki z kolekcji Mandala Dreams.  Mimo, że jest to oryginalnie duża tekturka, bo ma średnice 15cm, przecięłam ją, tworząc dekoracyjny border. 

In wedding projects white and beige are usually main colors. This time I decided to add pink and green. The middle of the Summer has its rules. I really like this juicy combination. I used chipboards from Mandala Dreams collection. I cut this chipboard in a half (because it's huge- 15cm) to make a decorative border. 



Użyłam / I used:
Mandalas Dreams - Mandala #2
Pozdrawiam Was ciepło,
Hugs!
Choco

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię soczyste kolory na pracach. Biel i beż sprawiaja że kartka jest elegancka ale kolory dodają charakteru. Piekna praca.

    OdpowiedzUsuń