niedziela, 19 sierpnia 2018

Steampunky Altered Art

Hey Guys- Olga here .
This time I have for you  a little bit of alter art. Wit some of bits and pieces tin and some knobs and some Snip Art chippies I have made cool looking steampunky Clock decor. I made some work in progress photos so you can have Idea how it looked before I painted and vaxed it.

Hej Wszystkim, tu Olga!
Dziś mam dla was alterowany steampunkowy zegar. Zbudowałam go na bazie puszki gałek i rożnych przypadkowych części oraz tekturek Snip Art. Zrobiłam zdjęcie w czasie powstawania projektu żeby dać wam lepszy obraz tego jak wyglądała konstrukcja przed zmediowaniem.





Layered chipboards I covered with black gesso some rusty effect and homemade metallic vaxes. I finished up my piece with few metal ad-ons.

Powarstwowane tekturki potraktowalam czarnym gesso, metalicznymi woskami własnej roboty i efektem rdzy. wykończyłam prace kilkoma metalowymi dodatkami







  Industrial Factory - trybiki TŁO  Up In The Air - Róża wiatrów - zestaw 3szt.  Mandalas Dreams - BORDER  #3 - 3szt.  Industrial Factory - trybiki i zębatki XXL - zestaw

1 komentarz:

  1. o łał...niezwykle pomysłowy i po prostu pięknie skomponowany, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń