niedziela, 24 marca 2019

A Tag by Marta Dębicka


Witajcie!
Dostałam ostatnio piękne nowości m.in. z kolekcji "Baroque Garden" i okazało się, że są brakującym ogniwem taga, który zaczęłam jakiś czas temu.

Hello!
I got some beautiful new goodies from "Baroque Garden" and it appears that they are the missing peaces of the tag which I had started some time ago. 


Na bazie nakleiłam sporo trybików (Industrial Factory) i strzałek (Up In The Air) - wszystkie elementy zostały pokryte czarnym gesso.
Następnie dodałam trochę kwiatów i elementów z kolekcji Baroque Garden.
Jako akcenty wykończeniowe pojawiły się mikrokuleczki, brokat i chlapania białym i czarnym splashem.

On the base I sticked a many cogs (Industrial Factory) and arrows (Up In The Air) -all are covered with black gesso. Next I added some flowers and elements from Baroque garden. As a final touch I used a lot of microbeads, glitter, mikka flakes and some splashes of black and white SPLASH! Ink.  







Użyłam/ I used:

   

Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! -Marta D. 



Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz