wtorek, 26 marca 2019

Kartka Komunijna z falbanką / First Communion card with a frill

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was kurs na prostą kartkę komunijną z falbanką z koronki.
Jeden z papierów wytłoczyłam przy pomocy jednej z masek Snip Art.
Dodałam też tekturki z nowych kolekcji Snip Art - gołąbków z hostią z kolekcji "Holy Communion" oraz gałązek bluszczu z kolekcji "Wandering Ivy".
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
:)

Hello!
Today I have for you tutorial for the simple card with frill from lace.
One of the papers I embossed using one of the Snip Art's stencil.
I also added chipboards from the new Snip Art's collections - doves with wafer IHS from the "Holy Communion" collection and ivy branches from the "Wandering Ivy" collection.
I hope that you like it.
:)









Zapraszam na kurs:
I invite you to the video-tutorial:


Użyłam: / I used:
Holy Communion - Dwa gołąbki z hostią   Wandering Ivy - Bluszcz - dekory   Wandering Ivy - Bluszcz - gałązki ze sprężynkami   Ramka #1 - element do shaker box   Industrial Factory - trybiki i zębatki - zestaw   koronka #1 - stencil 15x15  

Miłego dnia!
Have a nice day!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz