czwartek, 14 marca 2019

tutorial/layout ''sweet'' by Sandra


Witajcie!
Dzisiaj chciałam zrobić dla Was coś miłego, więc przygotowałam tutorial. Poczułam już wiosnę, więc mój layout jest czarno-żółty.
Użyłam pudru do embossingu w tle i farby na tekturkach. Bawiłam się warstwami i tekturkami by uzyskać efekt 3D.
A oto moja praca:

HI Gang!

Today, I wanted to be nice to you and I made a tutorial. I feeled spring so my layout is black, white et my new favorite color, yellow!!
I used embossing powder in my back ground and some paint in my chipboards. I played with layers of chipboards to create 3d effect.

here's the layout


Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów oto mój kurs video:
You want to know more? let's watch the video...




more pictures









I used:





thanks and have a good day 
san xx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz