sobota, 9 marca 2019

Mixed Media Tin Can by Phoebe Tonosaki

Witajcie dziś moja kolej na inspirację dla Snip Art!
Zalterowałam dla Was puszkę z cyny w kształcie serca na moje skarby!
Good day everyone, today is my turn for Snip Art DT inspiration !
I have altered a tin can in heart shaped for my storage ! 


Ponieważ puszka była zbyt gładka, aby położyć farbę na wierzch nałożyłam na nią kilka warstw gazy.
Since the can surface is too smooth to put on paint without having them falling off afterwards, I put some layers of cotton on the top as start.


Następnie dodawałam wiele SnipArtowych tekturek aby stworzyć wzór
(ich listę znajdziecie na końcu posta)
After that I added many Snip Art chipboard as pattern
( the list is on the bottom of this post)


Stworzyłam ornamentowe tło jako pierwszą warstwę potem kładłam więcej tekturek na wierzch
Ornamental background # 1 1p as the first layer, 
and then put on more chipboard on the top of it 


Nałożyłam trochę niebieskiego na bazę następnie pomalowałam na złoto, czerwono i brązowo aby stworzyć efekt ukrytego skarbu
I put some blue tone colors on the base and then 
painted in gold, red and brown to create a hidden treasure effect


Oto tekturki Snip Art które wykorzystałam
Here is the Snip Art chipboard I have used :



Mam nadzieję, że zainspiruję Was tym projektem
Dziękuję serdecznie za Wasze wsparcie
I hope you will be inspired by this project.
thank you for the support.

Phoebe Tonosaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz