czwartek, 4 kwietnia 2019

Blooming Violin


Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pracę, którą ostatnio zrobiłam- tekstury i abstrakcyjne kwiaty na skrzypcach MDF. Najpierw pomalowałam skrzypce czarnym gesso. Po wyschnięciu nałożyłam tu i tam pastę piaskową. Następnie namalowałam abstrakcyjne kwiaty na dolnej części szpachelką i farbami w odcieniu niebieskiego. Na pozostałej powierzchni użyłam gąbeczki i wybrałam odcienie bieli, kremowe i jasno niebieskie. Złote listki symbolizują złote morze.

Hello!

Today I would like to show you my latest work - texture and blue abstract flowers on MDF violin. In a first step I painted a violin-chipboard with black gesso. After drying I applied randomly sand texture paste. Then I started to paint abstract flowers at the bottom part by the help of a palette knife and acrylic paints in blue shades. For the remaining area I used a sponge and I chose white, creamy and light blue shades for coloring. I used golden leaves for the interpretation of  the golden sea...







Życzę Wam cudownie twórczego czasu!
Have an amazing creative time!

I used:

http://snipart.pl/mdf-baza-skrzypce-p-1071.html

Pozdrawiam / Greet

http://makaart14.blogspot.co.at/




2 komentarze: