wtorek, 2 kwietnia 2019

Some tips about shakerboxes by Marta D.


Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam parę sposobów jak ułatwić sobie pracę z shakerboxami. 

Przygotowałam sobie bazę i tekturki. 

Hello! 
Today I'm going to show you some tricks with shakerboxes. 

I prepared some chipboards and a card base. 


Zamierzam wykorzystać resztki, które na ogół zostają po produktach. Odpadki, które zostają po napisach wykorzystuję zamiast kosteczek 3d między warstwami papieru, natomiast kartonik z opakowania posłuży mi za tło do "szkiełka".

I'm going to use some recycling elements. The leftover chipboard which used to have some words, is used instead of 3d foams between the layers of the paper and a flier from the package will be a background for my "glass". 


Głównym problemem jaki osoby początkujące mają z shakerboxami jest przywieranie brokatu do "szybki". Możecie łatwo tego uniknąć używając pudru antystatycznego. U mnie w tej roli wystąpił Magic Powder. Przecieram nim "szkiełko" w środku przy pomocy miękkiego pędzelka.  

The main problem which beginners have with shakerbox is that glitter stick to the "glass". You can easily avoid it by covering the glass with antistatic powder (I use Magic Powder)   


W poprzednim artykule pokrywałam tekturki embossingiem. Dzisiaj chciałam uzyskać efekt postarzenia, więc wykorzystałam do tego akwarelki i pędzelek z wodą. 
"Szkiełko" przykleiłam do tekturki i wypełniłam brokatem. Następnie przyklejam wycięty wcześniej krążek papieru i nie dotykam dopóki nie wyschnie aby brokat nie przykleił się do brzegów :) 

In my latest tutorial I covered the chipboard with embossing, so today I wanted to reach a different effect.  This time I used a waterbrush and some watercolours to give it a little distressed look. 
Stick the "glass" to the chipboard and then fill it with glitters.
Next stick the round peace of paper on it and let it dry. Don't touch it  until the glue is dry - then the glitter won't stick to the edges :) 


Ozdabianie to zawsze najfajniejsza część. U mnie tym razem bardzo prosto- przykleiłam tekturkowe serwetki, balon i trochę kwiatków i listków. 

 Decorating is always the funniest part. I made it easy this time- I just sticked doily chipboard, then my balloon and after that just a bunch of flowers and leaves.


Użyłam/ I used:
  
Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 


Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz