piątek, 12 kwietnia 2019

Kartkawielkanocna / Easter card

Cześć,

dawno nie robiłem kartek wielkanocnych. Postanowiłem w tym roku zrobić choć jedną. Wszystko przez tekturkę pisanki z wyciętym pięknym kwiatowym ażurem.

Hi,

I haven't made a Easter card for a long time. Idecided to do one thing this year. All through a chipboard of  Easter egg with a beautiful floral openwork.




Na kartkę wybrałem dwa wiosenne kolory: żółty i zielony. Wszystkie tekturki pomalowałem białym splash'em. Jajko podkleiłem dodatkowo żółtym papierem by wzór był lepiej widoczny.

I've made card in two spring colors: yellow and green. I painted all chipboards with a white splash (acrylic ink). I also glued the chipboard egg with yellow paper to make the pattern more visible. 


Całość uzupełniłem bukiecikiem żółtych kwiatów i kilkoma perełkami.

I completed whole with a bouquet of yellow flowers and few pearls.




Produkty: / Products:

Pozdrawiam,

Kind regards,

Dawid




1 komentarz: