czwartek, 24 września 2020

Kolejny ślubny zestaw / Another wedding set

 Cześć wszystkim,

mam nadzieję, że nie zanudzam Was kolejnymi kartkami, ponieważ znowu zrobiłem zestaw ślubny. Tym razem w bardzo naturalnych kolorach i bardzo fajnie wkomponowały się w to niekolorowane tekturki (przyznam się Wam, że takie lubię najbardziej).


Hi everyone,

I hope I'm not boring you with more cards, because I made a wedding set again. This time in very natural colors and the uncolored chipboards fits nicely into it (I must admit that I like them the most).




Na początek opakowanie, czyli pudełko. Kompozycję umieściłem tym razem w górnym rogu kartki. Jej podstawą jest serwetka z kolekcji "Mandalas Dreams".  Na niej dodałem wycinane elementy, kwiatki i mnóstwo innych tekturek.

First, the box. This time I placed the composition in the upper corner of the card. Its basis is a lace from the "Mandalas Dreams" collection. On it I added cutouts, flowers and lots of other chipboards.








Wewnątrz pudełka skrywa się kartka dopasowana kolorystycznie i kompozycyjnie do opakowania.

Inside the box, there is a card that matches the color and composition of the box.




Na kartce kompozycję również ułożyłem na tekturce - serwetce, ale tym razem bardziej wzdłuż górnego prawego boku. Pomiędzy kwiaty i papierowe elementy trafiły tekturkowe piórka, skrzydła motyli i listki.

On a card, I also put the composition on a lace chipboard, but this time more along the upper right side. Among the flowers and paper elements there were chipboard feathers, butterfly wings and leaves.








Wnętrze z życzeniami ozdobiłem dekorami, które dodają całości nieco elegancji.

I decorated the interior with wishes with decors that add a bit of elegance to the whole.

Produkty: / Products:






Pozdrawiam,


Regards,


Dawid




1 komentarz:

  1. I love your blog and it has helped me look a little harder. Thanks
    Your blog is always an enjoyable read!Facebook bellen

    OdpowiedzUsuń