środa, 8 sierpnia 2018

Podwodny layout / Underwater Layout


Witajcie, tu Marta. 
Cieszę się, że mogłam dołączyć do tego niezwykłego Zespołu. Kiedy dostałam moją paczkę, wiedziałam, że w pierwszej kolejności użyję >>>najnowszej morskiej kolekcji<<< pełnej muszelek i morskich zwierząt. Pokolorowałam niektóre z nich akwarelkami by dodać im trochę kolorów i cieni. 
Te wszystkie elementy razem nadały mojemu layoutowi prawdziwie podmorski klimat. 

Hello, it's Marta here. 
I'm happy that I could be a part of this amazing team. When I've got my parcel I knew I want to start with >>>a new lovely collection<<< with  shells and sea animals. I colored some of them with watercolours to add them some colors and shades.
That all gave my layout an underwater theme. 





Użyłam / I used: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz