sobota, 18 sierpnia 2018

Różane ATC/ Rose ATC

Witam was wszystkich cieplutko:)

Moja dzisiejsza praca i inspiracja to raz jeszcze seria ATC, tym razem bardzo różana, choć na pewno nie kolorem:) Mimo, że zrobiłam różane ATC, postanowiłam je utrzymać w ciemnych kolorach, trochę gotyckich. Róża jest dość często używana w gotyckich motywach no i stąd moja kolorystyka:)

Moje ATC przygotowałam na czarnej bazie z papieru. Na białą, górną kartę dodałam stencil ze Snip-Art , troszkę stempelków i parę mgiełek. Na koniec wyembosowałam tekturki  od Snip-Art (Beaty in the Dark) ciemno- niebieskim, dwutonowym pudrem do embossingu.  Reszta dodatków to troszkę cekinów, mikrokulki i oczywiście napisy.


Warm welcome everybody:)

My project for today it's  a set of ATC- this time they are all about roses, even though the colour is not too much flowery. I decided to keep the colors a little darker and to make my cards a little gothic in theme. Rose is used quite often in gothic motives, hence my colour choice.
My Atc's were prepared on black paper base. For the white, top card I added stencilling with modeling paste using stencil from Snip-Art, then I added some stamps and few sprays for the colour. Next step was to emboss rose chipboards from Snip-Art (Beauty in the Dark) with dark, blue two-toned embossing powder. The final touches are few sequins, microbeads and sentiments. 
This is my finished project:












Użyte produkty od Snip-Art/ Snip-Art products used:





Dziekuję za odwiedziny i do zobaczenia za parę dni na blogu Snip-Art!
Thank you for stopping by and see you in a few days on Snip-Art blog!

Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz