środa, 29 sierpnia 2018

Ślubna kartka z różami / Wedding card with roses

Cześć.
Dzisiaj mam dla Was nietypową jak dla mnie kartkę ślubną - kartkę w formacie DL. 
Nie lubię tego formatu i nie często robię kartki DL, ale muszę przyznać, że kartka w takim formacie jest bardziej elegancka, zwłaszcza jeśli dodamy do niej piękną, tekturkową ramkę z różami od Snip Art.
Jako tło, posłużyło mi tło ażurowe serca - docięłam je do odpowiedniego rozmiaru.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów.
:)

Hello!
Today I have for you an unusual for me wedding card - card in DL format.
I don't like this format and I don't often make DL cards, but I must admit that the card in this format is more elegant, especially if we add to it a beautiful, Snip Art's chipboard frame with roses.
As a background, I used the openwork heart background - I cut it to the right size.
Feel free to see some pictures of details.
:) 




Użyłam: / I used:
Ramka "rose" - owal - 1 szt. tło ażur -  SERDUSZKA
Pozdrawiam
Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz