niedziela, 21 października 2018

A mixed media dress by Marta D.


Witajcie!
Czy widzieliście już kolekcję Vintage Boutique? Jest pełna ładnych przedmiotów do ozdabiania i mniejszych, dopasowanych do nich tekturek. Na dzisiaj wybrałam sukienkę mdf. Możecie kupić je w zestawie z wieszakiem i zrobić z nich album, ale ja użyłam sukienki pojedynczo i ozdobiłam tak jak zazwyczaj robię to z tagami :) 
Mam nadzieję, że Wam się podoba. 

Hi!
Have you seen a Vintage Boutique collection by SnipArt? It's full of nice items perfect to be altered and smaller chipboards which match perfectly to them. For today I chose a mdf dress. You can buy the dresses in a set with a hanger and make a nice album with them, but I used mine separately and decorated is as a tag :) 
I hope you like it. 




Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! -Marta D. 

Użyłam/ I used:

  
 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz