czwartek, 11 października 2018

Kartka z pudełkiem i pożegnanie z DT /A card with a box and a farewell to DT

Witam Was bardzo serdecznie. Dziś przybywam do Was aby pokazać Wam komplet: kartkę z pudełkiem na ślub. W jasnych kolorach szarości zieleni i bieli oraz z dodatkiem tekturowych motywów. Tą dzisiejszą inspiracją żegnam się z DT Snip Art. Był to wspaniały czas, za który chciałam podziękować przede wszystkim Marcie - właścicielce oraz dziewczynom z DT. Dziękuję bardzo gorąco czytelnikom, mam nadzieję, że chętnie oglądaliście moje inspiracje na łamach blog.  Moc uścisków posyłam! 
I welcome you very warmly. Today I come to you to show you the whole set: a card with a box for the wedding. In bright colors of greyness and white and with the addition of cardboard motifs. With this inspiration I say goodbye to DT Snip Art. It was a great time, for which I wanted to thank first and foremost Marta - the owner and the girls from DT. Thank you very much to readers, I hope you enjoyed watching my inspiration in the blog. I send the power of hugs!







Użyłam:
 tło ażur -  SERCA  Ornament #3 6szt.


Pozdrawiam/Hugs



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz