poniedziałek, 29 października 2018

Kartka ślubna / Wedding card

Witajcie :) 
To prawdopodobnie  moja ostatnia kartka ślubna w tym roku dlatego chciałam pokazać Wam tekturkę do której byłam kiedyś bardzo sceptyczna. Sama prawdopodobnie wcale bym jej nie zamówiła aż dostałam ją wśród innych zamówionych przeze mnie. Też tak macie? Teraz uważam, że jest to jedna z fajniejszych tekturek i z pewnością jedna z moich ulubionych 

Welcome :)
It's probably my last wedding card this year, that's why I wanted to show you a chipboard that I was  very skeptical about. I probably wouldn't have ordered it myself until I got it among the others ordered by me.  Now, I think it is one of the cooler  and certainly one of my favorites.







Użyłam / I used 

Ramka "rose" - owal z kratkÄ… - 1 szt.   napis "W Dniu Åšlubu" - 2szt.

:) :) :) 


1 komentarz: