sobota, 13 października 2018

Halloween'owy art journal/ Halloween art journaling

Witam was serdecznie:)

Mimo, że nie świętuje Halloween, mam dzisiaj dla was Hallowen'owy projekt z przepięknymi tekturkami. Cały , oczywiście w czerni, fioletach,  czerwieni i granacie. Jestem wielką zwolenniczką ciemnych kolorów w moich projektach, więc ten szczególnie przypadł mi do gustu. A ponieważ nie lubię przerażających, okropnych ozdób (podejrzewam, że po prostu się ich trochę boję:), dlatego też użyłam fajną, meksykańskiego stylu tekturkową czaszkę od Snip-Art i tekturowe gałązki. Które, oczywiście wyembosowałam na czarno. 

Warm welcome everyone:)

Despite the fact that I don't really celebrate Halloween, I've prepared for you a Halloween art journal page with gorgeous chipboards from Snip-Art. The whole project has been done with black, purple, navy and red colours. I truly love dark colours on my projects, so this particular one was a blast to create. And just because I am not a fan of scary, disgusting decoration (I think I ma just simply too afraid of them:), I decided to use really cool, Mexican-style skull chipboard from Snip-Art and some chipboard branches. All of them were, of course, embossed in black.
















Użyte produkty od Snip-Art/ Snip-Art products used:







Pozdrawiam was serdecznie i do zobaczenia wkrótce na blogu Snip-Art:)
Big hugs everyone and see you soon on Snip-Art blog:)
Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz