sobota, 30 marca 2019

Komunijne inspiracje / Holy Communion inspirations

Cześć wszystkim :)
Dziś mam dla Was kilka kartek, które wykonałam na tego roczne komunie. Wykorzystałam śliczne nowości w postaci hostii z gołąbkami. Jako elegancki dodatek, a tym samym liście, użyłam tekturek z bluszczem. Uważam, że kolekcja Wandering Ivy świetnie pasuje zarówno do komunijnych prac jak i tych ślubnych. Serdecznie polecam spróbować jak fajnie się z nią pracuje.

 Hi to all :)
Today I have for you cards I made for Holy Communion using beautiful hosts with doves. As the "ornaments" I used ivy chipboards. I think that Wandery Ivy collection perfectly suits communions as well as weddings. You must try it :)











Wykorzystałam / Supplies list
Miłego dnia / Have a nice day!
Buziole / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz